.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعلام نتایج 4 وزن اول چهاردهمین دوره مسابقات کشتی بین المللی جام شهید هاشمی نژاد
نتایج 4 وزن اول چهاردهمین دوره مسابقات کشتی بین المللی جام شهید هاشمی نژاد بهشهر اعلام شد.

به گزارش شمال نیوز، شامگاه چهارشنبه 20 بهمن مراسم افتتاحیه چهاردهمین دوره مسابقات کشتی بین المللی جام شهید هاشمی نژاد با حضور حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، فرماندار و امام جمعه بهشهر در سالن ورزشی شهید هاشمی نژاد بهشهر برگزار شد.

رئیس هیئت کشتی شهرستان بهشهر در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در این دوره از مسابقات 348 کشتی گیر آزادکار در قالب 22 تیم داخلی و 4 تیم خارجی شامل داغستان، ارمنستان، گرجستان و آرژانتین شرکت کردند.

شهرام جعفری تصریح کرد: کشتی گیران در 8 وزن در رده سنی جوانان به روی تشک می روند و  35 داور از کمیته داوران فدراسیون کشتی کشور و داوران ممتاز و بین المللی مازندران و تهران در این مسابقات حضور دارند.

وی با بیان اینکه سطح کیفی تورنمنت کشتی آزاد جام شهید هاشمی نژاد بسیار بالا است، خاطرنشان کرد: مسابقات کشتی جام شهید هاشمی نژاد بهشهر زمینه ساز توسعه کشتی استان مازندران است.

رئیس هیئت کشتی شهرستان بهشهر گفت: در روز نخست مسابقات 171 کشتی گیر در 4 وزن اول به مصاف هم رفتند و در روز دوم 177 کشتی گیر در 4 وزن دوم به روی تشک می روند.

جعفری خاطرنشان کرد: به بهترین های هر وزن به ترتیب مقام نخست 500 دلار، نفر دوم 300 دلار و نفرات سوم مشترک 150 دلار اهدا می شود.

 نتایج اعلام شده 4 وزن اول این مسابقات: در وزن 50 کیلوگرم امیر پرسته از تیم بهشهر مقام نخست را کسب کرد، علی فاتحی از تهران مقام دوم را به خود اختصاص داد و سید محمد محمودی و رضا علیزاده کفشگر از تیم بهشهر مقام سوم مشترک را کسب کردند.

در وزن 60 کیلوگرم حامد رحیمی از تیم البرز به مقام اول دست یافت، "شامیل گاژیف" از داغستان بر سکوی دوم ایستاد و علی فغانی از بهشهر و مهدی شیرازی از شهریار مقام سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.

در وزن 74 کیلوگرم "سیف الله علم اف" از داغستان به مقام نخست دست یافت، فریبرز بابایی از بهشهر به مقام نائب قهرمانی رسید و ابراهیم قلی پور از بهشهر و محسن مصطفوی از آذربایجان شرقی مقام سوم مشترک را کسب کردند.

وزن 96 کیلوگرم امیر رضا فتاحی از تهران بر سکوی نخست ایستاد، ارسلان تاتاری از خراسان رضوی به مقام دوم رسید و سجاد عزیزی از توابع تهران و محسن رضایی از البرز به مقام سوم مشترک رسیدند./ایسنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.